via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis - Reisverslag uit Almen, Nederland van Jef Beerends - WaarBenJij.nu via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis - Reisverslag uit Almen, Nederland van Jef Beerends - WaarBenJij.nu

via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis

Door: jefkebeerends

Blijf op de hoogte en volg Jef

06 Juni 2010 | Nederland, Almen

Lieve mensen, ik ben weer thuis.

Woensdagavond op Schiphol aangekomen en afgehaald door Hemmie, Ingrid en Douwe die me naar huis bracht.
Bekend is dat de ziel per paard reist, dus die is nog onderweg. Wat merkbaar is.
Leuk om thuis te komen en m'n eigen huis met de ogen van een 'vreemde' te kunnen zien.
Donderdagmorgen werd ik om 09.00 uur gebeld door een deurwaarder. Ik heb zo ongelooflijk moeten lachen, dat de deurwaarder afzag van een serieus gesprek. Nu dus weer langzaam wennen aan het 'normale' leven.
Zeker na mijn verblijf in Jodhpur is dat een omschakeling. Een onvergetelijke tijd in het huis en hotel van vrienden die ik leerde kennen. Wellicht geven de laatste foto's een indruk.
Wat ik je niet onthouden wil is wat de Elf me tijdens de terugweg vertelde. Hij zei dat de natuur van het universum (dus inclusief alles wat we hier op aarde 'de natuur' noemen) het brein, oftewel het gezonde verstand van God is. Mij ontroerde die wetenschap.
Hiermee eindig ik m'n blog, jullie bedankend voor het meeleven en de reakties.
Een dikke kus,
jef

• 06 Juni 2010 - 15:10

Carla Peters:

hey Jef,
    wat mij persoonlijk dan weer interesseert ook is hoe het voor jou merkbaar is dat je ziel nog moet aankomen?
    en ik begrijp niet helemaal wat de elf nou heeft gezegd. ik vat het niet. wil je het nog eens uitleggen?
    Kus uit Kaapstad.
    Carla :)

• 06 Juni 2010 - 15:15

Agnes:

Welkom thuis!
    En nogmaals bedankt voor de mooie visualisaties:-)
    Liefs..

• 06 Juni 2010 - 22:18

Myra:

common sense, zielerust, acceptatie; navrant, en heerlijk, dat dit duidelijker wordt bij het "oudzijn".
    je hebt me laten meereizen, dank daarvoor!
    tot gauw, knuf!