via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis - Reisverslag uit Almen, Nederland van Jef Beerends - WaarBenJij.nu via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis - Reisverslag uit Almen, Nederland van Jef Beerends - WaarBenJij.nu

via Jodhpur in Rajasthan weer naar thuis

Door: jefkebeerends

Blijf op de hoogte en volg Jef

06 Juni 2010 | Nederland, Almen

Lieve mensen, ik ben weer thuis.

Woensdagavond op Schiphol aangekomen en afgehaald door Hemmie, Ingrid en Douwe die me naar huis bracht.
Bekend is dat de ziel per paard reist, dus die is nog onderweg. Wat merkbaar is.
Leuk om thuis te komen en m'n eigen huis met de ogen van een 'vreemde' te kunnen zien.
Donderdagmorgen werd ik om 09.00 uur gebeld door een deurwaarder. Ik heb zo ongelooflijk moeten lachen, dat de deurwaarder afzag van een serieus gesprek. Nu dus weer langzaam wennen aan het 'normale' leven.
Zeker na mijn verblijf in Jodhpur is dat een omschakeling. Een onvergetelijke tijd in het huis en hotel van vrienden die ik leerde kennen. Wellicht geven de laatste foto's een indruk.
Wat ik je niet onthouden wil is wat de Elf me tijdens de terugweg vertelde. Hij zei dat de natuur van het universum (dus inclusief alles wat we hier op aarde 'de natuur' noemen) het brein, oftewel het gezonde verstand van God is. Mij ontroerde die wetenschap.
Hiermee eindig ik m'n blog, jullie bedankend voor het meeleven en de reakties.
Een dikke kus,
jef

  • 06 Juni 2010 - 15:10

    Carla Peters:

    hey Jef,
    wat mij persoonlijk dan weer interesseert ook is hoe het voor jou merkbaar is dat je ziel nog moet aankomen?
    en ik begrijp niet helemaal wat de elf nou heeft gezegd. ik vat het niet. wil je het nog eens uitleggen?
    Kus uit Kaapstad.
    Carla :)

  • 06 Juni 2010 - 15:15

    Agnes:

    Welkom thuis!
    En nogmaals bedankt voor de mooie visualisaties:-)
    Liefs..

  • 06 Juni 2010 - 22:18

    Myra:

    common sense, zielerust, acceptatie; navrant, en heerlijk, dat dit duidelijker wordt bij het "oudzijn".
    je hebt me laten meereizen, dank daarvoor!
    tot gauw, knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jef

Oosters gezegde: "De grootste reis die we kunnen maken is de reis naar binnen."

Actief sinds 17 Feb. 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 77439

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 28 Januari 2015

weer naar Bali

25 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Naar Hawaii

12 Augustus 2012 - 14 September 2012

2012 pelgrimage met de Pako's in de Andes, Peru

19 Juli 2012 - 24 Juli 2012

Even op en neer naar India

19 December 2011 - 19 Januari 2012

In Ubud op Bali

01 September 2011 - 29 September 2011

De Andes in.

22 Februari 2011 - 14 Maart 2011

Opnieuw naar het oosten

21 December 2010 - 03 Januari 2011

Sahara

31 Maart 2010 - 02 Juni 2010

Mijn reis naar Nepal en India

Landen bezocht: